سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی فرهنگی روستای مازغ بالاشهرستان میناب

 گزارش فرهنگ کده ، امید است آنکه شفاعت امام حسین (ع) و شهدا شامل حال همه ادامه دهندگان راهشان گردد این مجموعه گلچینی است کوچک از وصایای شهدا که در بدترین شرایط در پشت خاکریزها و در زیر آتش دشمن متجاوز بر صفحه تاریخ حک کردند و اکنون که در حق تعالی رستگار شده اند و هیچ چیز نمی تواند اثرشان را پاک کند.

 

 

 

شهید محمد بازماندگان قشمی

 

اگر من در راه حق کشته شدم از دوستان واقعی و دلسوزان به اسلام و همگی عزیران تقاضا دارم در حق من دعا کنند از پدر و مادرم انتظار دارم از این امتحان رو سفید آیند ؛ چون می دانم که خداوند متعال از پدران و مادران و نزدیکان در این جدایی ها انتظار شکیبانی دارد و شاید این بزرگترین  امتحان در مورد شما باشد ، به خصوص که رزمندگان ما در این جنگ جندالله و یاران امام زمان هستند خداوند این نعمت را به همه رزمندگان عطا فرماید.

 

 

 

شهید خلیل بارانی زاده

 

ای حسین (ع) عزیز اگر کوفیان تورا تنها گذاشته اند و به یاریت نیامدند بیا و کربلای ایران را تماشا کن ببین پیروانت با یزیدیانزمان با استعانت از خداوند متعال و الهام از خون پاکت چگونه بر آنها می تازد و برای استقبال از سعادت و شهادت از یک دیگر سبقت می گیرند و چون کبوترانی خوش پرواز از قفس تن رها و سبکبالان و عاشق به سوس معبود خویش پرواز می کنند و دشمنان کوردل که گوش هایشان سنگین و قلب هایشان مهر قساوت خورده است به هوش باشند که من و هزاران نفر مانند من ، با بینش کامل و عقیده ای سالم و روشن تر از آب ، این راه را انتخاب کردیم  و در برابر تمامی بی عدالتی و خودخواهی و زورگویی ها تا پای جای ایستاده ایم و اگر من صد جان داشتم بازهم برای یاری دین حق فدا می کردم.

 

 

 

 

 

شهید صمد سلامتی هرمزی 

 

مادر و همسر مهربانم ، هنگامیکه خبر شهادتم را شنیدید خوشحال باشید و خداوند بزرگ را شکرگزاری کنید و برای رضای خدا صبر و تحمل کنید تا فردای قیامت در پیشگاه حضرت زهرا (ع) و حضرت زینب (ع) رو سفید و سرافراز باشید.

 

 

 

 

 

شهید علی سالاری سردری

 

 

 

قسم می خورم که با این لباس مقدس که به تن دارم یا به زیارت کربلای حسینی بروم و پشت سر امامان (ع) نماز بخوانم و یا اینکه این لباس را به خون آغشته کنم و کفنم شود که هر دو آرزوی من است یا زیارت یا شهادت.

 

 

 

 

 

شهید علی مسلم زاده 

 

مادر جان هروقت خواستی برایم گریه کنی به یاد مصیبت های حضرت زینب (ع) در عصر عاشورا بیفت و آن وقت خدا را شکر و صبر کن که خداوند در قرآن به صابران وعده نیکو داده است .

 

 

 

 

 

شهید علیرضا آرمات 

 

مطالعه تان را زیاد کنید تا آگاهی و شعور سیاسی و مذهبی تان بیشتر شود انقلاب ما نیاز به افراد باسواد دارد خصوصا جوانان ، شما وقتتان را مطالعه بگذرانید و بدانید که اگر نیروهای حزب الله هم باسواد و روشنگر باشند دیگر افراد نالایق نمی توانند در پست های مملکتی رخنه و خط امام را تضعیف نمایند . ای مسئولین نکند خدای نکرده انقلاب مردم را فدای منافع شخصی خودتان کنید نگذارید تا تاریخ مشروطه تکرار شود اگر می خواهید در دنیا و آخرت سعادتمند شوید مجری قانون و خدمت گذار مردم باشید.

 

 

 

شهید اسحاق زاهدی 

 

پدر و مادرم گرامی ام در نماز جمعه شرکت کنید  و   بدانید نماز جمعه مانند تیری است که از سوی مومنان بر قلب دشمنان اسلام وارد می شود .

 

 

 

شهید اسماعیل فرخی نژاد 

 

به فامیل و برادرانم سفارش میکنم که قرآن را به خوبی فرا گیرند و نمازشان ترک نشود و ان شالله همیشه در اول وقت آن را بجا آورند ؛ زیرا که امام زمان همیشه نمازش را اول وقت می خواند صبح ها که برای نماز برمی خیزید رو به قبله بایستید و بر امام حسین (ع) و فرزندانش و فرزندش و اولادش و اصحابش سلام بدهید.

 

 

 

شهید علی رضایی سردره 

 

به دوستان و نزدیکانم سفارش می کنم که اسیر این زندگی زودگذر نشوند عجیب است که انسان بی وقایی دنیا را ببیندولی باز هم به آن اعتماد کند اعتماد به دنیا آب در هاون کوبیدن است . خوشی و لذت مادی واقعی نیست پس از مدتی مبدل به غم و اندوه می شود و محال است که انسان در دنیا به رفاه برسد.

 

 

 

شهید یوسف دقت 

 

همیشه خدا را یاد داشته باش و فقط برای خدا کار کن هرگاه حس کردی که برای خدا نیست ادامه کار را قطع کن و کمی فکر کن.

 

 

 

شهید طیب قاسم پور

 

اندوهم را چون گلوله ای کنید و به طرف فرهنگ پوسیده غرب و شرق پرتاب کنید بروید درس شهید دادن را از حضرت زینب (ع) بیاموزید .بروید درس و محنت را از حضرن زین العابدین (ع) بیمار بیاموزید. اگر می خواهید در سختی های روزگار خم به ابرویتان نیاید زندگی ائمه (ع) را سرمشق خود قرار دهید.

 

 

 

شهید حسن باستین 

 

ای انسان دنیا پوچ است و دیگر هیچ . پس فقط و فقط به فکر این باشید که بذری در این دنیا بکاریم تا در آخرت یاریمان کند و بذر شما در آن دنیا جمع باشد نه اینکه بدون بهره و پشیمان بمانید.

 

 

 

شهید حسین اله پرست 

 

مادران مسلمان ، شما عزیزتر از مادر علی اکبر(ع) و علی اصغر(ع) نیستید . بچه های خود را وارونه جبهه کنید که سعادت آخرت در این میعادگاه خوابیده است شما ای خانواده های محترم  مسلمان اگر به فرزندانتان نمی توانید بگویید بروید جبهه لااقل وقتی خود تصمیم رفتن گرفتند نگویید نروید .

 

 

 

انتهای خبر/


[ یکشنبه 94/10/27 ] [ 12:55 عصر ] [ اسحق رنجبری درویش ]
درباره وبلاگ
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 136894